Cezar - Eurovision

Cezar (intitulat şi THE voice) va reprezenta România la Eurovision 2013. Concursul european se va desfăşura la Malmo, Suedia.
Numele întreg - Cezar Ouatu.
Melodia compusă de Cristian Faur se intitulează "It's my life" (click să vezi video-ul).
Vocea cântăreţului, de care nu am auzit niciodată până acum, este una particulară: contratenor. Ceea ce ar însemna: cântă cu voce di contralto sau mezzosoprano.
Personal, sunt fascinată de muzica clasică iar cântăreţii de pop - opera sunt irezistibili (punctul meu de vedere).
A acumulat un total de 20 de puncte: 12 puncte din partea publicului + 8 din partea juriului.1 singur punct l-a despărţit de Electric Fence şi 2 de Luminiţa Anghel (care a fost foarte mâhnită de rezultatul final).

Cum era de aşteptat, s-a declanşat şi un scandal de anvergură. Părerea mea este că într-o competiţie unul câştigă altul pierde. Se ştie, nu?! Şi eu aş fi fost supărată, dacă aş fi participat şi pierdut dar.. aşa funcţionează lucrurile pe lumea asta. Nu pot câştiga toţi. Fiecare are "gustul" său. Să nu aruncăm cu noroi gratuit.
Informaţii luate de pe Gândul. Click pe nume pentru mai multe informaţii. Pentru video: Cezar - It's my life.
În afară de faptul că este un bun cântăreţ, este şi foarte frumos (oh, my!).
Sper să câştigăm anul acesta. Trimitem un cântăreţ cu o voce particulară şi un aspect fizic pe măsură.
Succes, Cezar! Pentru România.


Post a Comment

1 Comments

  1. Scandaluri tot or sa apara ca dupa oricare alta preselectie, aici insa talentul si vocea si-au spus cuvantul. Si eu ma bucur ca a reusit Cezar sa ne reprezinte pe 16 mai! :)

    ReplyDelete

Într-o lume plină de critici și negativitate, schimbăm perspectiva: să împărțim iubire. 🌟
PS 1 Dacă nu vrei să comentezi ca Anonim, penultimul rând din "Comentaţi ca Comment as/Name/URL:" dă posibilitatea de a-ţi scrie numele (cu sau FĂRĂ adresă URL).
PS 2 Dacă nu răspund repede este pentru că nu am acces la internet. Mai merg în pădure uneori.:D Mulţumesc.

>