Vreau o vacanţă gratis!

Mă crezi sau nu, dar am fost o singură dată în vacanţă. La munte. 6 zile. A plouat toate zilele, absolut toate. Am stat în cameră şi am citit toată biblioteca hotelulul. 
M-am jurat că nu o să mai fac asta niciodată. 
Totuşi... atât de mult aş vrea o vacanţă... undeva la mare, unde-i cald şi bine. Să stau cu burta la soare şi cu o carte-ntr-o mână... în cealaltă, un cocktail verde. Să uit de toate.. să uit de mine. Grecia, Corfu, Tenerife, etc. etc. 


Am aruncat o privire pe Ocaziituristice.roAre deja oferte pentru vara asta la Mamaia. Nu am fost niciodată. Mai sunt foarte multe oferte interesante, numai în Romania.

Geniustravel.ro la fel, mereu oferte noi, reduceri și propuneri interesante atât pentru turismul național, cât și pentru străinătate.

Ah... cât te invidiez...pe tine care pleci în vacanţă chiar şi numai pentru 2 zile. 
Buhu. :) Glumesc. Mă bucur pentru tine, mai ales dacă ideea o ai de la mine! 

Drum bun şi distracţie maximă! Bea un cocktail albastru sau roz (de care vrei tu) şi pentru mine. :)


Post a Comment

0 Comments

>