Îmi curg mucii, deci EXIST!

Ieri, din două orificii
Au-nceput să-mi curgă mucii.
Pieptul tare mă durea,
Capul parcă-mi exploda.

Băi, ce naiba e cu mine?
Oare-mi trebe' vitamine?!
De ce sfântu' amețesc
Și îmi vine să borăsc?

Ochii mi-s rău bulbucați,
Arată parcă-s drogați,
Buzele îmi sunt uscate,
Să le ung cu lapte poate?

Pielea-mi arde, zici că-i foc,
Răsuflu ca un boboc,
Oasele parcă-s bătute...
Și nu-i nimeni să... m-ajute.

15 batiste am jegoșit/murdărit
Nasul de l-am curățit.
Am băut și 8 pastile,
Ca să-mi treacă... chipurile. (cum s-ar zice/vorba vine/ca să zicem așa, etc.etc)

Toată noaptea n-am dormit.
Nu, stai bre, că am glumit.
Am dormit vreo oră poate,
Dar am dat mereu din coate.

Nici nu știu ce e cu mine.
Plâng, că nu mă pot abține.
Nu-nțeleg de ce mi-e rău
Și mă simt ca-un popândău.

duc să beau un rachiu.
Oare ce-i cu acest burghiu?
Ce caută-n drumu meu?
Doamne, sunt la apogeu!

Este gr..gr.gripă sau răceală?
Băi, am dat în bâlbâială!
Jesus, nu pot să respir,
Sunt alb tot, ca un vampir!

Dacă decedez acum
Viață mi se duce-n fum.
Nu vreau, refuz categoric!
Mă exprim eu alegoric.

Viața-i bună și frumoasă
Nu contează că-i jegoasă.
In spirit cartezianist:
Îmi curg mucii? deci EXIST!


Mai sus am făcut un vlog şi în moldoveneşte (pe You Tube -click- găseşti şi versiunea în limba română. Nu că moldoveneasca ar fi o limbă străină. :D Ai înţeles la ce mă refer. NU?!


Primul Tricoul îl poți achiziționa de pe Tshirt Factory, iar al doilea de pe Fun gift. Magazine on line unde poți găsi mii de idei de cadouri (amuzante, dar nu numai) pentru ORICINE/orice ocazie/buzunar/gust.

Daca ai apreciat, te rog da un like, share, lasa un comment (engleza-i la putere - romgleza. :P) sau alatura-te la fomidabila pagina de Facebook. O gasesti tu pe undeva pe aici. Se plimba aiurea. Nu stiu ce-i cu ea.
Dar mai ales nu uita sa ma urmaresti sau sa-mi citesti cartile pe Amazon.

Post a Comment

22 Comments

  1. Uite și o blogger-iță care a auzit de Descartes și cartezianism. Mă lași!!!? Prea tare, BRAVO! Ion (și eu moldovean)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ehi, Doamne, sunt o groază de oameni care cunosc și împărtășesc spiritul cartezianist... Mai ales eu... în mod ironic. :D Mulțumesc, apreciez. Te mai aștept, ok?!

      Delete
  2. Mi-a dat cineva linkul la poezia asta. Eram foarte sceptic ca nu-s fan versuri, dar tu... ai depasit toate asteptarile mele. Am ras cu lacrimi!!! Tu, fata, tu, VREAU sa te cunosc. Cum ti-am scris si dincolo, m-ai cucerit. Nu esti numai foarte frumoasa, dar si haioasa rau. Distanta-i mare, recunosc, dar inventez eu ceva. Te mai caut. Cand imi pun in cap ceva, NU MA las usor. Iar tu chiar MERITI!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mă bucur să aud asta. Chiar și-un singur om dacă zâmbește eu sunt mulțumită. Ehehehe... eu mi-s celibatară convinsă!

      Delete
  3. Alexandra Enasoae5 February 2014 at 13:29

    o moldoveanca in adevaratul sens al cuvantului! Respect!

    ReplyDelete
  4. Big up! sa-ti creasca fanii si fanele! azi surorile tale s-au amuzat "biniditat" pe poezia asta ;)
    Sandel aka Deejay Koko

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nici nu știi cât mă bucur să aud asta. Dacă familia nu citește/apreciază ce scriu, e jale. Mulțam fain. Asta-i una dintre capodoperele mele. Sunt foarte mândră de ea. Râd singură ori de câte ori o citesc. :)))))))))))))))))))))))))) Mulțumesc!

      Delete
  5. codreanu petronela10 February 2014 at 15:53

    e geniala,tare mucioasa,

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da. Mi-s tare mândră de versurile astea. Nu știu de ce, dar chiar consider că merită să fie citite de cât mai multe persoane. Mulțam fain.

      Delete
  6. Urmatorul concurs...unul de poezie erotica, pardon ironica. Castigi sigur...

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)))) Dacă-i vorba de erotism, I'am your man! :D

      Delete
  7. Imposibil sa nu razi citind randurile astea. Ai talent, nu gluma!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mă bucur că apreciezi şi că ai observat. :D Mulţumesc

      Delete
  8. am recitit poezia,imi place din ce in ce mai mult,...ai descris exact cum ne simtim cand santem raciti,....cum ti-am mai spus poezia e faina di tat,geniala,sublima

    ReplyDelete
  9. Cea mai tare poezie din Univers!!! N-am ras asa de foarte mult timp. Fenomenal. Sunt foarte surprinsa de talentele tale. Daca-mi zici ca iti place si sa gatesti, te urasc!!! Daca m-ar atrage femeile as fi la tine acum! Cum sa fii mai celibatara?! De ce???? Cred ca se bat barbatii pentru tine. M-as bate eu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ce talente?!! De-ai şti câte am... nici eu nu le ştiu pe toate. :D
      Sigur că-mi place să gătesc. Ereditate, nu e meritul meu. Eu doar cultiv ce mi s-a dat.
      De ce sunt singură? Hmmm. Lunga poveste scurtă: nu am găsit pe nimeni care să mă păcălească. (zic toţi). :D Ce drăguţă eşti. Mulţumesc!!! Yo've made my day!

      Delete
  10. Foarte tare CRISTINA! !!!ești unsa cu toate alifiile in modul de exprimare și chiar în felul unic cu care tratezi viata.ești foarte complexa foarte talentata.SUCCESSS......

    ReplyDelete
  11. Mulțumesc din suflet. Ce fain e să citești astfel de păreri. Apreciez enorm.
    N-am ascultat de ani de zile versiunea în „limba română”... Hmm. E mult mai faină aia în moldovenește. Muuult.
    Mulțumesc și multă baftă.

    ReplyDelete

Într-o lume plină de critici și negativitate, schimbăm perspectiva: să împărțim iubire. 🌟
PS 1 Dacă nu vrei să comentezi ca Anonim, penultimul rând din "Comentaţi ca Comment as/Name/URL:" dă posibilitatea de a-ţi scrie numele (cu sau FĂRĂ adresă URL).
PS 2 Dacă nu răspund repede este pentru că nu am acces la internet. Mai merg în pădure uneori.:D Mulţumesc.

>