Paste Fericit!

Dragii mei cititori,

Zilele trecute am primit un email care m-a emotionat profund. Un fan m-a-ntrebat (printre altele) cand ma intorc la scris in romana.

Imi iubesc limba si-ntotdeauna am sa scriu in romana. Toate cartile mele vor fi publicate in romana intr-o zi insa mai intai trebui sa le public... cumva. In curand, foarte curand.
Imi pare rau ca nu mai ajung sa public pe blog, incerc cu disperare, dar e greu. Prea multe proiecte.

Nu vreau sa te pilictisesc sau sa-ti rapesc din timpul pretios. Du-te si saluta-ti prietenii, familia si cei dragi in fata, nu pe net. Du-te si le da o imbratisare, spune-le un cuvant frumos. Poate cineva are nevoie de o incurajare sau un sfat. Lasa internetul deoparte pentru catva timp.

Drag om, Cristos/Hristos a inviat!


Ce e cu poza asta? 
Nimic interesant. Asta mananc eu in ziua de Paste.
De ce?
De foame, mare, mare foame.

Bine, mananc si paine cu unt. Paine facuta-n casa asa cum m-a-nvatat mama. Atat am gatit anul asta. N-are cine sa manance, ce rost are?



Mi-ai dat Like la pagina de Facebook?
Cum nu? De ce, bre, de ce? 
Hapsan mai esti, hapsan rau.

Post a Comment

0 Comments

>