Mărţişoare opere de artă

Ia uitați-vă ce mărţişoare fac unele persoane!
Pentru mamă, tată, fiu, fiică, bunică, bunic, frate, soră, profesor, coleg, fotbalist, iubită, iubit, etc. etc. etc. Pentru toţi practic!!! Modele în 3D, deosebit de frumoase, lucrate manual, cum am mai zis. Îţi iau respiraţia prin simplicitate şi bun gust. Se notează că cine le face este o persoană sensibilă (sau sunt persoane sensibile). 
Am rămas uimită de frumuseţea şi unicitatea acestor bijuterii. Că pentru mine asta sunt: bijuterii. Am petrecut mai mult de 1 oră admirând vastitatea de produse ce propun.
Am o stimă deosebită pentru toţi artiştii din această lume pe care am norocul să-i descopăr.

Am decis să le promovez munca celor de la artistique design pentru că m-au impresionat prin profesionalism, atenţie şi consideraţie faţă de client. Recomand cu căldură pentru că un comportament de acest gen este, încă, destul de rar întâlnit la comerciantul român şi merită doar cuvinte de laudă. O echipă tânără care doreşte să mulţumească orice client (rezonabil), sperând într-un viitor luminos în acest domeniu.
Eu le doresc mult succes!

Dacă ceva este pe placul tău şi vrei să dăruieşti ceva de 8 Martie, ceva UNIC, făcut la mână vizitează pagina lor, linkul este mai sus. 

Mai găseşti de asemenea şi felicitări/invitaţii de tot felul pentru diferite ocazii. Nu ezita să intri pe site şi să le admiri operele de artă ce ies de pe mâna unor oameni ca tine şi ca mine, dar cu un talent de vânzare.
Am uitat să menţionez că produsele pot fi personalizate după dorinţa clientului. Informaţii pe site. 

Dacă şi tu admiri munca cinstită te rog împarte acest articol cu prietenii sau vorbeşte-le tu de acest site: http://www.artistique-design.ro


Post a Comment

6 Comments

  1. superbe, deosebite . Cel cu kitty adorabil :X

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu-i aşa??! Când văd ceva cu Kitty nu pot să nu mă gândesc la tine! (k)
      Ps. Poate dacă aş scrie să înţeleagă toţi... nu numai mintea mea, ar fi mai bine. Graba şi neatenţia mă omoară.

      Delete
  2. Hai la martisoare!!! :)
    Din pacate anul sata nu prea am chef. :((

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am vrut să scriu ăsta !
      Cum am scis şi pe blogul meu am luat cu greu bacul la română .

      Delete
  3. Multumim foarte mult pentru cuvintele frumoase... abia acum am reusit si noi sa le citim mai pe indelete pentru ca am fost ingrozitor de aglomerati. Vom incerca anul viitor sa ne organizam mai din timp... sa facem publicitate si sa apucam sa trimitem martisoarele noastre peste tot in tara.. sincer anul acesta nu ne-am asteptat la un succes atat de mare si la atat de multa admiratie din partea oamenilor. Noi le-am lucrat cu multa placere si dragoste si ne bucuram enorm sa vedem ca munca noastra este atat de apreciata. Multumim inca o data si va asteptam cu mare drag sa ne mai vizitati din cand in cand.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu VĂ mulţumesc! Cred că aţi avut mult de lucru şi mă bucur foarte mult. Am uitat să Vă anunţ că am primit mărţişoarele vineri. 2 dintre ele le-am trimis "în lume" imediat. Alte 2 le voi oferi pe 8 Martie. Sunt foarte frumoase. Mulţumesc din suflet. Sigur că o să Vă mai vizitez. Mult succes!

      Delete

Într-o lume plină de critici și negativitate, schimbăm perspectiva: să împărțim iubire. 🌟
PS 1 Dacă nu vrei să comentezi ca Anonim, penultimul rând din "Comentaţi ca Comment as/Name/URL:" dă posibilitatea de a-ţi scrie numele (cu sau FĂRĂ adresă URL).
PS 2 Dacă nu răspund repede este pentru că nu am acces la internet. Mai merg în pădure uneori.:D Mulţumesc.

>