Nimeni nu moare din dragoste, dar...

Despre ce se vorbește mai mult zilele astea? Iubirea cea de toate zilele, clar!
Iar eu... păi eu, cât nu am scris despre ea în ultima perioadă?!
Este un subiect care nu se epuizează niciodată.

Cine nu a iubit măcar o dată-n viaţă?
Pe urmă, cine nu a suferit din dragoste? Ehehe... cine ştie de câte ori. Eu de la grădiniță tot sufăr... .
De câte ori nu ne-am îndrăgostit, dar nu am avut curaj să ne destăinuim persoanei pe care o visam...
Ne-am îndrăgostit de cine nu trebuia, şi-am vărsat atâtea lacrimi amare.
Eram convinşi că o să murim... dar iată-ne încă vii povestind râzând, cu ruşine poate, despre sentimente atât de comune, tipice omeneşti.

Alţii, mai slabi de înger, s-au gândit chiar să renunţe la viaţă dacă nu poate fi cu persoana iubită.
Sper din inimă că puţini au fost cei care au dus la bun sfârşit un astfel de act. Nu merită să-ţi dai viaţa pentru cineva care nu te mai vrea. Ştii tu că puţin îi pasă de tine şi de durerea ta? Poate e deja cu altcineva... Aşa trebuie să faci şi tu, să te uiţi în jur... Sigur este cineva care te visează... doar că tu nu vrei să vezi. Te încăpăţânezi să trăieşti în trecut când viitorul îţi stă chiar în faţă. Şi viitorul nu te aşteaptă să te trezeşti la realitate. El trece şi tu continui să trăieşti în trecut... mereu în trecut. Şi-apoi îţi dai seama şi ce faci? Începi să te învinovăţeşti că ai fost un prost pierzând atâta timp... şi tot nu trăieşti prezentul, tot refuzi viitorul, reacţiile acţiunilor din trecut te copleşesc.
Şi ce trist este când ajungi la 50 de ani şi tot în trecut trăieşti.
Nu, oameni buni, NIMENI nu moare din dragoste! (Nu ştiu câte persoane ar mai fi acum să povestească/citească dacă ar fi fost aşa.)
Dar cine poate trăi fără ea?

Post a Comment

10 Comments

  1. Alexandra Enasoae22 February 2014 at 13:22

    pleaca maine o sa-mi treaca:D si ultima piesa e frumoasa!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pffffffffffffffffff. Urlam la piesa asta... mă mir că nu au chemat poliţia, vecinii! Sau ambulanţa, să mă ducă la spitalul de nebuni în cămaşă de forţă. :p Ultima piesă, Numai la doi, "m-a prins din nou" grozav!

      Delete
  2. Da, trebuie sa recunosc ca mi-a placut si melodia, si videoclipul...cu toate ca Andra, ca artista, nu-mi place!
    O zi buna!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mesajul este fabulos, nu are cum să nu placă. M-a uns la suflet. Sunt sigură că mulţi gândesc ca mine. Ah, da. Gusturile sunt gusturi. Mulţumesc, la fel!

      Delete
  3. Corect, dragostea e asa frumoasa. Cand e impartasita.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Absolut de acord! Complici în orice moment. Fără interferențe. Dragostea împărtăşită te face să crezi că totul este posibil.

      Delete
  4. Salutare Cristina, sunt de acord în totalitate cu ce zici, de-ar fi mai multe ca tine, să se facă văzute, ce puşca mea? Poate mi s-or trezi şi mie simţurile alea "sentimentale" , nimic nu e mai frumos decât o poveste de dragoste genuină... pentru un artist, iubirea este mereu o sursă sigură de inspiraţie.

    Totuşi, văd că iţi place Vunk şi Andra, vreau să-ţi sugerez o melodie pentru perioada de după "foc" :D
    http://www.youtube.com/watch?v=HVtGAah_j1Y
    Enjoy! ;), Have a nice day, Only with your smile, it's a perfect day !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, nimic nu este mai grozav. Din nefericire, mulţi se joacă cu astfel de sentimente şi asta nu e chiar ok. DE s-ar trezi la toată lumea!!! :)
      Absolut, sursă inepuizabilă.
      Mulţumesc pt link, nu o cunoaşteam. Trebuie să recunosc că nu cunosc mulţi artişti români.
      La fel şi ţie.

      Delete
  5. da,vidioclipul te face sa visezi,sa speri ca inca e posibil.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Speranţa moare ultima. Aşa-i natura umană. :D

      Delete

Într-o lume plină de critici și negativitate, schimbăm perspectiva: să împărțim iubire. 🌟
PS 1 Dacă nu vrei să comentezi ca Anonim, penultimul rând din "Comentaţi ca Comment as/Name/URL:" dă posibilitatea de a-ţi scrie numele (cu sau FĂRĂ adresă URL).
PS 2 Dacă nu răspund repede este pentru că nu am acces la internet. Mai merg în pădure uneori.:D Mulţumesc.

>