Christos a inviat!

N-am publicat de mult.
Mi-am schimbat tara (din nou), ma concentrez pe alte lucruri. Invat o noua limba, curioase obiceiuri, diferite mentalitati. Alti prieteni, o noua casa, experiente. Bune si rele.
Dar toate au un sens... inca nu am descoperit care... :D
Dar am descoperit ce stiam de fapt: sa ajuti oamenii nu-ti da dreptul sa-ti doresti sa ai lapte in casa cand vrei si tu sa mananci ceva. Din an in Paste, cum se spune.
Nu e o metafora ci o istorie lunga, sau scurta, ce insa nu voi povesti. 

Acum voiam sa vorbesc despre cea mai mare sarbatoare a crestinatii: Invierea lui Christos.

Aici Pastele a fost saptamana trecuta. Am sarbatorit cu oua de ciocolata si iepuri din carton. Pe bune daca cineva s-a gandit la ce sarbatorim de fapt in aceasta zi.
--- Dar cine sunt eu sa judec?

Mi-au lipsit cozonacii, ouale rosii, sarmalele, pasca si toate obiceiurile ce au romanii de Paste.
Si-am plans... dar, ce sa-i faci. Obligati sa traim printre straini.

Vreau sa doresc tuturor celor care inca mai frecventeaza acest blog (si sunt destui) Sarbatori Pascale Fericite si Senine! 

Poate ma voi intoarce, macar cu cate o poezie. Cel putin sper. 

Multumesc pentru comentarii, suport si fidelitate. 
Ma gandesc la voi in fiecare zi si-mi lipsesc colegii mei de breasla, imi lipsesc competitiile si emotiile cu care asteptam un comentariu la o noua postare. 

Ps. Pentru cei care carora le place engleza (sau vor sa o studieze), am inceput sa scriu in engleza. Blogul are adresa iliveisuffer.blogspot.com dar numele este extrem de optimist: While I breathe, I hope = In timp ce respir, sper.
Mi-au trebuit 4 ore sa gasesc un nume care sa ma satisfaca. L-am vrut in latina: Dum spiro Spero, dar era luat demult asa ca ma multumesc cu numele de mai sus.
In caz de vreti sa ma sustineti si aici, un like la pagina Facebook ar fi foarte apreciat.
Va astept numerosi mai ales ca am inceput sa scriu din dorinta de a lupta impotriva discriminarii romanilor in lume. 
Alaturati-va mie in aceasta razboi pe viata si pe moarte. Lumea versus romani
"... Unde-i unul nu-i putere, 
La necaz si la durere
Unde-s doi puterea creste 
Si dusmanul nu sporeste! ..."


Post a Comment

0 Comments

>