Tradarea

Astazi, intorcandu-ma acasa, dupa o plimbareala de cateva ore prin arsita de nesuportat de aici, (din Anglia adica) mi-am gasit partenerul, NEMERNICUL, cu altcineva in pat.
Nu m-a venit sa cred, am facut spume la gura!
--- Ce-nseamna asta, nelegiutule?
Teddy: ...
--- Raspunde, ti-a pierit glasul, nu?
Teddy: ...
--- Unde-ai gasit-o, ma?!?
Teddy: ...
--- Ce-are asta mai mult decat mine, ha?
Teddy: ...
--- Spune, ma, ceva, vorbeste, apara-te, zi ceva!!!
Teddy nimic.
Mi-a zis ca nu da interviuri si nu-i place ca viata lui privata sa fie on line. "Rufele se spala in familie, nu pe toti peretii publici."
Am discutat vreo ora si-am ajuns la concluzia ca nu-i vinovat. Nu.
Si eu m-as trada pentru o asemenea ... hmmm, ... hmmm, in fine, ce-o fi.
M-as tradasigur. Individa asta nu vorbeste, nu cere, nu minte, nu pretinde nimic. E mereu perfecta.

Dar tot ne-am luat la bataie. Bai, mi-a ars o palma de mi-au sarit mucii! M-am enervat grozav si la randul meu i-am tras un genunchi in...hmmm, bine, sub centura, de i s-au lungit genele instant.

Amandoi o voiam.
Teddy tragea de ea, eu trageam si mai tare. Niciunul nu se lasa ma prejos.
La un moment dat, Teddy a prins-o bine, a deschis fereastra si a zis ca o arunca, daca nu dau inapoi.

------------------------------------- Ai in minte scena aia cu Michael Jackson, nu?
--- Cum care?
Aia cu copilul, ma... pffff. Nimic nu stii!!!-------------------------------------------

Teddy: "Daca eu nu pot sa o am, nimeni nu o va avea."
Asa a urlat cat a putut.
M-am speriat cumplit, ca nu era chiar ceva asa usor de renuntat. Asa ca, dupa vreo 10 minute de nebunie totala, m-am calmat si-am propus sa o impartim.
A acceptat imediat.
Eu o gura, el o gura... si-apoi ne-am apucat de facut fotografii.
Pe ale mele refuz sa le public, arat dezgustator. Parul valvoi si muci peste tot, de la palma aia de mai sus.
Dar sunt sigur ca vei aprecia intelegerea si arta de care am dat dovada. Imortalizandu-mi partenerul in situatii greu de acceptat pentru orice femeie care se respecta, nu a fost usor.


Nu stiu cum naiba poate sa respire cu fata in cearsaf!
Ps1 Stai linistit, ne-am impacat pana la urma. Am adormit unul in bratele celuilalt. Adica el a adormit in bratele mele. Insa tot pe jos l-am gasit cand instinctele m-au trezit sa merg la baie.
Bai, asta nu stie sa doarma-n pat! In padure trebedus, padure!!!!


Cand s-a terminat, a devenit malinconic.
Ps2 Teddy nu a vrut sa-si arate fata. Nu-i place publicitatea si nu vrea sa fie recunoscut cand merge prin case de toleranta.
--- Daca unuia nu-i place faima, nu poti sa-l obligi, nu? 

Ps3 Acest articol este un pamflet, evident. Nu suna la politie sau la spitalul de nebuni, te asigur ca psihiatrul meu meu are totul sub control. Cel putin asa mi-a zis ultima data cand m-a legat in camasa mea speciala = camasa de forta.

Te rog, daca ai apreciat, fii generos si lasa un semn (like, share, comment), sau hai sa devenim prieteni pe Facebook.
Iti Multumesc, si te astept cu mult drag om cu suflet.

Post a Comment

0 Comments

>