În sfârşit! Cadouri!

Am promis că voi scrie un articol când voi primi pachetul de la Yves Rocher. Pe 6 (martie) mi-au trimis un mesaj (mobil) în care mă avizau că pachetul a fost trimis. Dar eu nu am primit avizul. Aseară caut în cutia poştală şi dau de el. Fir-ar să fie. Era acolo de luni (11 martie)! Curios. Nici nu mi-a trecut prin minte să verific că, de obicei, poştaşul bate la uşă când am un colet.
Bine. După ce m-am enervat cumplit pe poştaş m-am dus (fuga) la poştă că abia aşteptam să văd ce şi cum.
Nu îţi mai explic cum arată site-ul, cum am dat de el şi de ce sunt aşa entuziasmată, pentru că, sigur, ai citit celelalte 2 în care vorbeam exclusiv de acest magazin on line (cosmetice naturale).
Vreau doar să zic că sunt extraordinar de mulţumită. Nu ştiu de când nu am mai fost aşa de bucuroasă pentru o comandă on line.

Cadoul surpriză de 98 de lei s-a dovedit a fi un lifting pentru decolteu şi gât (vezi imagine). De mult caut aşa ceva, dar preţurile m-au împiedicat să cumpăr unul. Parcă mi-au citit în gând. Nu am cuvinte!
Cutia ciocolatie este, de fapt, o cutie pentru cadouri, foarte frumoasă. Alături de ea mi-au trimis şi hârtie pentru împachetat cadourile. Practic această „cutie ciocolatie" (o vezi în imagine, are stele şi fundiţă) a ajuns pe comanda mea din cauza unei erori pe site (în momentul în care făceam cumpărături). M-au sunat să-mi zică, dar au fost foarte drăguţi şi au lăsat totul cum s-a înregistrat. Mai rar aşa ceva.

Cosmeticele sunt produsele cele mai sigure pe care le poţi cumpăra on line. Asta dacă le cunoşti dinainte.
Ps. Ria, căreia îi mulţumesc enorm, m-a întrebat dacă am introdus codul NEWSLETTER şi ce am primit. Nu l-am introdus că habar nu am avut de el. Îl voi folosi într-o viitoare comandă.
Aşadar. nu uita să-l introduci la prima comandă după ce te-ai înscris la newsletter. Îţi vor trimite un cadou surpriză. 


Post a Comment

11 Comments

  1. Ai introdus cumva si codul "NEWSLETTER"? Si daca da, ce ai primit? Apropo, sa le folosesti cu placere.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ciao. Habar nu am avut de acest cod! Fir-ar. :o Data viitoare de acum. Mulţumesc. (f) Am folosit aseară crema cu gălbenele... are o textură incredibilă. Nu pot să mă pronunţ despre faptul că are efect sau nu (e prea devreme) dar îmi place şi parfumul şi cum se întinde. Deşi eu sunt pt. cosmetice fără parfum, pot să spun că asta nu îmi displace.

      Delete
    2. Si eu am ales tot cadoul surpriza si tare imi pare rau. Nu as fi vrut sub nicio forma sa primesc lifting pentru bust, din moment ce nu am nevoie si sincer nici nu cred in astfel de produse. Preferam o crema anti-rid ca sa aiba si mama un motiv de bucurie. Mi-au trimis comanda pe 14, deci cred ca luni o ridic de la posta. Voi reveni cu un comentariu pentru a afla toata lumea care este cadoul pentru newsletter de luna aceasta.

      Delete
    3. Nu cred că toate surprizele de 98 de lei sunt la fel. Sper, cel puţin, pentru tine. Mie mi-a picat foarte bine, deci sunt mulţumită. Totuşi... nu sugerez niciodată să alegi un cadou surpriză când ai altele de unde alege, pe care le vezi. Odată, într-un alt magazin din Italia, am ales cadoul surpriză şi mi-au trimis un carneţel idiot. M-am enervat la culme, le-am scris să mă plâng dar vina a fost a mea, dacă stai să te gândeşti. :-) Chiar te rog să ne anunţi. Mulţumesc frumos. (f)

      Delete
  2. Pai sincer, ma gandeam ca mai rau de un produs anti-rid nu poate fi (eu am 20 de ani, dar mama s-ar fi bucurat). Nu am ales demachiantele pentru ca nu folosesc, iar gentile nici atat. Eh, de-acum ce-o fi o fi. Totusi ma gandesc sa i-l dau tot mamei mele. Las' ca te anunt luni sau marti ce mi-au trimis si ce am facut cu el. O seara faina iti doresc! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Te înţeleg perfect. Dar ăla ce am primit eu este perfect pentru mama ta, zic eu. Gâtul este cel mai sensibil la riduri. Dar vei vedea. =)) Acum abia aştept să văd ce primeşti tu!! O seară superbă şi ţie. (f)

      Delete
  3. Buna din nou. Am primit astazi coletul si am gasit intr-adevar acelasi lifting pentru bust (cadoul surpriza in valoare de 98 lei), o crema de maini din colectia de craciun, o oja micuta de 3ml rosu-portocaliu, plus glossul si rimelul pentru alungire de care stiam. In rest mi-am comandat o baza de machiaj caisa, o lotiune tonica hidratanta, un balsam nutri-reparator, un spray pentru coafura si volum si un gel de dus (rodie), iar in total am platit 82 lei. Sunt foarte multumita de toate.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ciao. Mulţumesc tare mult pentru detalii şi sunt fericită să aflu că eşti mulţumită per total. Dacă mai treci pe aici să-mi zici, te rog, cum e gelul cu rodii că tare sunt curioasă. Ador rodiile. Ce părere are mama ta de lifting-ul pentru bust? Mulţumesc.

      Delete
  4. Gelul de dus e superb. Mi se pare ca miroase mai mult a guma decat a rodie, si totusi este minunat. Nu cred ca a apucat sa-si faca o parere de lifting, deoarece abia azi am trecut pe la ea sa i-l dau. Ramane de vazut :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ah... o să mi-l iau şi eu. Nu şriu de ce nu l-am luat până acum. Tare-s bătută-n cap. Mulţumesc pentru că ne ţii la curent. (f)

      Delete
  5. o adevaraata amatoare a produselor bune!:D

    ReplyDelete

Într-o lume plină de critici și negativitate, schimbăm perspectiva: să împărțim iubire. 🌟
PS 1 Dacă nu vrei să comentezi ca Anonim, penultimul rând din "Comentaţi ca Comment as/Name/URL:" dă posibilitatea de a-ţi scrie numele (cu sau FĂRĂ adresă URL).
PS 2 Dacă nu răspund repede este pentru că nu am acces la internet. Mai merg în pădure uneori.:D Mulţumesc.

>