Da si iti va fi dat


Dragii mei cititori,

Pentru acei care mi-au scris sa me intrebe ce fac, le-am spus ca scriu.
Este singurul lucru pe care il fac. Nu mai stiu cand e sarbatoare sau soare afara. Stau in casa si scriu. Tot timpul.

Nu vreau sa te plictisesc prea mult. Daca iti place sa citesti, urmareste-ma pe Amazon. (click pt link)

Acum sunt doar doua carti in engleza - istorii adevarate - dar multe altele se vor alatura acestora. Romane inspirate din realitate dar si fictiune. Povesti de iubire, tragedie dar si comedie. Scurte, lungi si pe la mijloc.

Ten Years in Italy, Three Weeks a Human - A Memoir = este in doua formate: eBook si paperbak. eBook-ul e gratis daca cumperi versiunea in hartie. - Nu stiu cum se zice in romana, frate. Nu stiu si pace.

Inca nu scriu SF-uri, dar e in program.


Iti cer o favoare si te rog sa ma ierti ca indraznesc, dar trebuie.

Imparte munca mea cu cine crezi tu. Urmareste-ma pe Facebook, Twitter, Amazon, blog-uri.
Iti ia un minut.
Stiu ca timpul tau e pretios si fiecare cu borsul lui, insa da si iti va fi dat. Acesta este unul dintre moto-urile mele.


Multe din viitoarele mele carti vor fi gratis si traduse in Romana la un moment dat. Asta daca te lasa inima sa imparti cu prietenii acest post.

Iti multumesc, om cu suflet.

Fie ca universul sa iti dea inapoi inmiit ceea ce dai tu altora. 



Post a Comment

0 Comments

>