Ochi umflati dimineata? - Remediu ieftin si practic

Nu stiu tu, dar eu cateodata ma trezesc cu ochii umflati ca cepele.
Te sperii daca te uiti la mine, ma sperii singura sincer.

Nu dispera femeie draga, ori barbat drag... ori amandoua.
Mai mult ca sigur ai in casa ceva care te poate ajuta.

Bei ceai la pliculete?
Daca da, ai dat lovitura.
Oricare ceai - verde, negru, glaben, portocaliu; de fructe, de plante, etc. - la pliculet pus in congelator iti dezumfla ochii in mai putin de 5 minute. Ceai fara zahar sau alte bazaconii. Doar natura la plic.
Daca nu ma crezi, probeaza.

Dupa ce ai facut ceaiul, scoate pliculetul, scurge-l bine si lasa-l sa se raceasca dupa care il pui intr-o cutie pe care o introduci in congelator.
Bineinteles ca daca nu folosesti pliculete poti aduna praful/planta de ceai intr-un tifon/carpa curata si are acelasi indeletnicire.

Te rog frumos sa adaugi zaharul, mierea sau indulcitorul dupa ce ai scos plicul. Nu cumva sa te puna pacatul sa-pui la congelat un plic care a stat in zahar... NU!
  • Ai grija ca se lipeste de cutie cateodata si se rupe daca-l tragi fortat. - Solutia este sa scoti cutia si sa o lasi vreo cateva minute la aer liber. 
  • Nu pune plicurile unul peste altul ca se lipesc grozav si nu se mai dizlipesc decat daca se rup. - Solutia-i sa le pui in cutiute separate/pungi micute/bucati de plastic.
Metoda oficiala este sa pui un plic pe fiecare ochi si sa stai lungit vreo 15 minute.
Du-te ba'! Ha, eu (si sunt sigura ca si tu)  nu prea am timp dimineata sa ma azez inapoi in pat sa tin pliculete pe ochi si fac asa:
Iau un plic si-l tin pe ochi cu o mana in timp ce fac alte treburi cucealalta mana. Dar e destul de incomod si am gasit alta solutie ingenioasa: iau o panglica impletita sau din aia de sport, pun plicul pe un ochi si acopar cu panglica sa nu cada. Ca un pirat!
Poti folosi un ciorap elastic - curat - NU glumesc.
Dupa 5 minute, pun alt plic pe celalalt ochi si asa-mi fac treaba dimineata si-mi dezumflu ochii.
Dupa care-mi aplic machiajul pe pielea uscata, nu?

Daca ti se pare ca nu s-au dezumflat de tot, nu dispera, iesi din casa (dupa ce te-ai machiat) si vei vedea ca-n 15 minute esti mai proaspata ca o cireasa.
Da, pentru ca raceala/efectul ceaiului isi va continua munca dupa ce l-ai folosit.

Daca ai uitat sa pui plicul de seara, pune-l imediat ce te trezesti direct pe raft in congelator. Adica pe o bucata de plastic ca se lipeste. Ingheata in 5 minute.

In orice caz, daca nu bei ceai si ochii ti se umfla oricum - nemernicii - foloseste orice ai congelat in congelator. O punga de fasole, carne, vinete, etc. Orice e bun! Infasoara punga inchisa ermetic intr-un prosop curat si pune-o pe ochi. Macar 5 minute.
Evident ca poti manca ce-i in punga dupa aia. Nu fi absurd/a, doar continutul nu ti-a atins pielea! Dara daca s-a decongelat de tot, nu cumva sa o pui inapoi, consuma tot in acea zi.

Mai sunt si castravetii care se crede ca dezumfla ochii. Da... cumva, dar nu asa de rapid si eficient ca orice pliculet de ceai inghetat.

Ps. Nu cumva sa uiti sa scurgi pliculetul foarte, foarte bine inainte de al congela. Nu are rost sa aiba lichid decat daca-ti place sa-ti curga pe piele si haine. Nu-i placut, iti spun drept. Am facut-o. Ai, ai, ai!

**
Daca ai apreciat, te rog da un like, share, lasa un comment (engleza-i la putere - romgleza. :P) sau alatura-te la fomidabila pagina de Facebook. O gasesti tu pe undeva pe aici. Se plimba aiurea. Nu stiu ce-i cu ea.
Dar mai ales nu uita sa ma urmaresti sau sa-mi citesti cartile pe Amazon.

Multumesc, om cu suflet! Pe data viitoare.

PS - Cand cauti ceva pe blogul meu in bara de cautare trebuie sa scrii o combinatie de cuvinte cu si fara diacritice. Ex. Cum sa uiti pe cineva Cum să uiți pe cineva, Imi  Îmi, Curatat Curățat, etc.
Asta pentru ca, din nefericire, sablonul meu are o setare aiurea si nu stiu cum sa o schimb.

Image from pixabay

Post a Comment

0 Comments

>