Exfoliante biodegradabile ce ai in casa


Tu femeie sau/si barbat iti iubesti pielea si vrei sa-ti radieze sanatate si frumuste.
Dar in acelasi timp iubesti natura si esti constienta de faptul ca exfoliantele cumparate contin particele de plastic care sfarsesc in ocean intr-un fel sau altul.
Eu iti spun astazi si chiar aici ca ai o sumedenie de exfoliante naturale pe care le poti folosi zilnic fara sa atentezi la viata planetei.

Si ca sa nu te plictisesc, trec direct la subiect.
  • Zat de cafea
  • Ceaiul din pliculete sau ceaiul varsat daca-i maruntit - dupa ce l-ai folosit
  • Zahar macinat fin - NU pudra
  • Sare macinata fin - din comert
  • Bicarbonat/amoniac
  • Faina de porumb pentru mamaliga sau taratea macinata mai fin - Poti folosi rasnita pentru cafea
  • Fructe varie - in general toate fructele care au seminte mici: capsuni, kiwi, etc., dar si pulpa de pere este destul de grunjoasa.
  • mai sunt si altele dar nu-mi vin acum. Ah, uitam, rosiile sunt super!

Personal foloses zatul de cafea de 2-3 pe saptamana (ori zilnic-depinde de cum ma simt) sub dus. Pe tot corpul, dar in special pe fata.
Cine zice ca face bine, cine sustine sus si tare opusul. Eu... fac cum ma taie capul. E corpul meu.

In zatul de cafea unii pun o lingura de ulei de masline. Eu nu, dar tu incearca, poate-ti place.

Asadar, data viitoare cand faci cafea, pastreaza zatul si daca crezi ca pielii tale ii trebuie o exfoliere, foloseste-l cu incredere.

Image from pixabay

Daca ai apreciat, te rog da un like, share, lasa un comment (engleza-i la putere - rongleza. :P) sau alatura-te la fomidabila pagina de Facebook. O gasesti tu pe undeva pe aici. Se plimba aiurea. Nu stiu ce-i cu ea.
Dar mai ales nu uita sa ma urmaresti sau sa-mi citesti cartile pe Amazon.

Multumesc, om cu suflet! Pe data viitoare.

Post a Comment

0 Comments

>